• jak w tytule chce kupić Passata B8 FL, interesuje mnie silnik benzynowy i skrzynka Auto,
W firmie mamy 2, obydwa tdi 190km, obydwa dosyć dopasione z dsg i cyfrowymi zegarami, jeden ok 130kkm drugi 150kkm, 2016r. Z jednym i drugim zero problemów jakichkolwiek, tylko serwis olejowy i heble.
Longlife w silniku to też nie problem, jeśli chcesz pojeździć dłużej i zrobić sporo kilometrów to do serwisu jeździsz co 30 tysięcy, a między tym czyli co 15 tysięcy wymieniasz we własnym zakresie olej, trzeba jedynie pamiętać żeby kupić oryginalny filtr. Tyle.
Co do benzynowych silników się nie wypowiem, bo w B8 nie jeździłem TSI tylko TDI 190km w DSG, generalnie z opinii to tylko serwis, silnik i skrzynia praktycznie wyeliminowana z wad poprzedników.
b8 czy arteon kojarzą mi się z ciągłymi problemami z hamulcami a w zasadzie z tarczami. Bardzo szybko z nimi coś się działo (nawet po paru k km). Na początku serwis wymieniał na gwarancji, a później jak to vw - środkowy palec i faktura za wymianę i części.
Nawet kalkulator leasingu zaktualizowali o koszt układu hamulcowego, niedługo po pierwszych serwisach B8, bo bank zaczął dokładać do interesu.
Aby udzielić odpowiedzi na forum musisz być zalogowany!